  • Data: 2009-11-17 15:12:44
    Temat: Re: Kredyt studencki
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 17 Nov 2009 15:54:56 +0100, p47 napisał(a):

    > No a ja wnioskuje z tego, co uchwalił, że nie obchodziło go zupełnie, czy
    > student posiada nieruchomosci, czy nie, a interesował go tylkojego dochód.
    > jak potrafisz przeciwna tezę udowodnic to czekam na to z wielkim
    > zainteresowaniem;-))

    To ty postawiłeś tezę. Udowadniaj. Mnie się nie chce

    > Nareszcie obudziłes sie ;-)) i w koncu zauwazyłes, że ten post jest nie o
    > innych podnoszonych przez ciebie i pozostałych sprawach, o których ani
    > ustawa, ani przepisy bankowe nie wspominały, tylko dokładnie i wyłącznie o
    > tym,- bzdurnej polityce banków w tym zakresie i braku zadnego do tego
    > uzasadnienia!

    Ale o co ci chodzi. Skoro domagasz się by trzymac się literalnie ustaw to
    odwal się od banków. Mają prawo odmówić, ustawodawca dał im taką możliwość.
    Wykorzystały ją.

    > Ponwnie przypominam, ze dyskusja jest o kredycie, nie stypendium;-))

    Ponownie przypominam, że kredyt jest dofinansowany z budżetu.
    Niech se weźmie komercyjny kredyt pod zastaw nieruchomości.

    --
    Kojer