    From: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt we frankach
    Date: Fri, 12 Aug 2011 11:20:12 +0200

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    news:j22lot$nnp$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości grup
    l...

    > Nosz ja pierdzielę. :) Może właśnie dlatego się muszą wycofać, że pomimo
    > upływu tylu lat potencjalni klienci nadal wydają się nie rozumieć jak to
    > działa (bo faktyczni klienci może już coś zajarzyli). Nie sądziłem, że
    > usłyszę jeszcze tę mantrę 'niskiej bieżącej raty'.

    Marku ale zauwaz ze podobna sytuacja byla gdy frank byl po 2 zeta. Przeciez
    do 1 grosza frank nie mogl spadac, a wtedy banki prawie wciskaly kredyty we
    frankach. Wiem ze kwota kapitalu do splacenia jest tez bardzo wazna, ale
    chyba niska rata rowniez, bo przeciez inaczej chyba wszyscy kredytobiorcy
    zlotowkowi brali by raty malejace (gdyby wysokosc raty jednak nie byla tak
    wazna).