  • Data: 2010-04-07 09:45:34
    Temat: Re: Kredyty a podatki. Jak nie kijem go, to pałą.
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hphkjk$rt5$...@n...news.neostrada.pl.
    ..

    > Skarbowka to ma nawet pomysl ze pomoc sasiedzka powinna podlegac
    > opodatkowaniu, jak Ci sasiad podleje kwiatek, pozyczy taczki itd...

    No baaa, i to od wartości rynkowej usługi.

    Nie ma, że z sąsiadem wypiłeś za to flaszkę. Za usługę w firmie zewnętrznej
    zapłaciłbyś 200 zł to tyle masz przychodu. A flaszki w koszty uzyskania
    wliczyć nie możesz. :)

    Zresztą i tak jesteś w lepszej sytuacji niż sąsiad (nieujawnione dochody)*.

    Ale spokojnie, to już raczej niedługo. No chyba, że wg nowych tablic trwania
    dalszego życia okaże się, że oczekiwana długość życia polskich obywateli
    przechodzących na emeryturę to np. 130 lat. O! - wtedy przetrwa to dłużej.
    :>

    * - no tutaj może troszkę wyolbrzymiłem