    From: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ksiazeczka mieszkaniowa PRL ???
    Date: Thu, 28 Jul 2005 19:04:38 +0200

    > Więc porównując siłę nabywczą:
    > Gdy byłem w liceum, rodzice wpłacili mi pełny wkład na lokatorskie
    > mieszkanie M-2. Po jakieś ponad 20 latach dalszego oszczędzania, po
    > doliczeniu odsetek i premii gwarancyjnych okazało się, że posiadany
    > wkład wystarczy mi na zakup 0,5 m kw. mieszkania.

    Boszeee... skonczyles to liceum chociaz ?!?

    Ile miales na tej ksiazeczce tego wkladu... 300, 500 czy moze 1000USD ?
    Oczywiscie rozmawiamy o rynkowej wartosci dolara, a nie o ustalonej przez
    owczesny rzad fikcji (wartosci rubla transferowego :))...

    Chciales sobie za 100, 150 czy tez 300 BigMackow kupic mieszkanie? ROTFL...

    Zauwaz, ze skoro twierdzisz, ze obecnie starcza teraz na pol metra, czyli
    jest to wartosc ok 1500 - 2000 PLN, czyli jakies 230 - 300 BigMacków. Smiem
    twierdzic, ze premia gwarancyjna reprezentuje dokladnie to co odlozyli
    rodzice w latach '70...

    Szkoda, ze sie skonczyli te cudowne lata siedemdziesiate... mieszkania za
    darmo, samochody za kilka kanapek, coz to byl za raj.... Ale nie stresuj sie
    powstalo jakies Stowarzyszenie Odrodzenia Gospodarczego (czy tez podobny
    bełkot) im. Edwarda Gierka. Startowac w wyborach maja, zapewne postaraja sie
    odtworzyc tamten cud gospodarczy...

    MAd Hat
    ter