  • Data: 2005-07-30 18:40:59
    Temat: Re: Ksiazeczka mieszkaniowa PRL ???
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 30 Jul 2005 16:08:33 +0200, na pl.biznes.banki, Sławomir Szyszło w
    wiadomości <news:dcg8m2.1k0.1@slaszysz.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Rozróżniasz słowa "pracować" i "współpracować"?

    Użyłem słowa "współpracować" jako bardziej ogólnego, obejmującego
    również przypadki ludzi, którzy dostawali te mieszkania formalnie nie
    będąc pracownikami MO ani SB, a pomimo tego dostając te mieszkania
    całkowicie poza kolejką spółdzielni.
    Nie zapominaj, że podział tych mieszkań zwłaszcza w latach 80-tych
    odbywał się już całkowicie poza jakąkolwiek kontrolą społeczną.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj