  • Data: 2005-08-02 09:10:34
    Temat: Re: Ksiazeczka mieszkaniowa PRL ???
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przypuszczam, że prędzej wartość Twojej pracy jest znikoma, niż tych
    > ludzi. Bo wtedy ludzie zarabiali grosze, ale Polska faktycznie była 10
    > gospodarką świata i polskie produkty były znane i cenione na świecie.

    Jasne, wedlug rocznika statystycznego wydawanego w Moskwie...

    O tak i byla pierwsza potega gospodarcza na swiecie, ktora wprowadzila
    reglamentacje prawie na wszystko...

    ...ktora nie byla w stanie pokryc swojego zapotrzebowania na energie i dzien
    zaczynala od zenujacych komunikatow o 'stanie bezsilnosci' i planowych
    wylaczeniach...

    ...znane i cenione produkty, ktore w ogole nadawaly sie do uzycia, trzeba
    bylo specjalnie oznaczac (znakiem pierwszej jakosci), zeby odroznic je od
    tych, ktore po zdobyciu mozna bylo od razu umiescic szybkim acz stanowczym
    ruchem reki w koszu na odpadki...

    ...a 90% produktow bylo jak Yeti, wszyscy o nich mowili, ale nikt ich nie
    widzial i nie mogl kupic.... zreszta w 10 potedze gospodarczej swiata sie
    nie kupowalo, lecz zdobywalo czy tez zalatwialo...

    Zamiast zasuwac nam tu te slogany z Radia Maryja, podaj chociaz trzy
    przyklady 'znanych i cenionych' produktow na swiecie....

    > Ci lekceważeni przez Ciebie ludzie na ruinach pozostałych po II Wojnie
    > Światowej zbudowali od nowa całą Polskę. Zbudowali przemysł, z którego
    > wyprzedaży już kolejny rząd czerpie środki na załatanie dziury
    > budżetowej.

    Kolejny mit rodem z Radia Maryja...Przemysl zbudowali... buhahahha....ktory
    teraz trzeba utylizowac....

    Wiesz dlaczego nikt nie chce tego twojego Zerania, za symboliczna zlotowke?
    Poniewaz wartosc gruntow pod zakladem jest mnieszja niz koszt zaorania tego
    syfu i pozbycia sie tych 3500 'dobrych ludzi socjalistycznej roboty'.
    Produkowanie samochodu jakiegokolwiek nikomu przy zdrowych zmyslach w tym
    miejscu juz napewno sie nie sni...

    > I Ty masz czelność mówić, że wartość pracy tych ludzi była znikoma!
    > W Stoczni Gdańskiej znanej i cenionej na całym świecie za umiejętność
    > budowy wielkich żaglowców, teraz rosną chwasty, to samo czeka w
    > najbliższej przyszłości fabrykę na Żeraniu.

    O to jest doskonaly przyklad...10 potega gospodarcza swiata nie byla w
    stanie wyprodukowac wlasnego samochodu, a licencje zakupiona od wlochow
    partolila tak okrutnie, że straciła prawo do oznaczania swojego 'znanego i
    cenionego' bubla znaczkiem Fiat...
    ...obecnie tego zasluzonego wytworcy nikt nie chce pobrac nawet za solidna
    doplata od panstwa...

    > Co sie teraz w Polsce produkuje, co jest naszym hitem eksportowym?

    Fiata Pande, sporo AGD oraz wszelkiego rodzaju meble chociazby...

    > Nawet młotki sprowadza się z Chin, a o elektronice już nawet nie mówię.

    Popatrz sobie na liste spolek notowanych na WGP, poczytaj sobie w jakich
    branzach dzialaja... Naprawde istnieje swiat poza Radiem Maryja... To ze
    Ciebie stac tylko na chinskie produkty to nie znaczy, ze nie ma innnych...

    Powiem na zakonczenie tak, mam juz dosc i meczy mnie straszliwie
    dyskutowanie z tym belkotem, ktory glosisz. Chcesz mozesz sobie w to wierzyc
    dalej, nie chcesz to wspolczesna farmacja czyni cuda i da sie to zapewne
    leczyc...
    Natomiast nie moge pozostwic tego bez stosownego komentarza, poniewaz
    jeszcze sie zdarzy nieszczescie, ze przeczyta to jakas naiwna mlodziez i
    uwierzy, ze Polske zniszczyl Balcertowicz, a wczesniej to byl raj na
    ziemi....

    MAd Hat
    ter