  • Data: 2005-08-02 09:50:21
    Temat: Re: Ksiazeczka mieszkaniowa PRL ???
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Owszem, można było wycofać wkład i kupić sobie za to kilka rolek papieru
    > toaletowego, albo trzymać te książeczki dalej. Ja trzymałem dalej i
    > udało mi się uzyskać rekompensatę.
    > A kto na tym lepiej wyszedł, niech ocenią czytający ;)

    Ale z Ciebie spryciula... ale moze sie okreslisz po ktorej w koncu jestes
    stronie, tych zadowolonych z premii gwarancyjnej czy tych niezadowolonych ?
    Troche sie gubie jak tak mi przeskakujesz z lewa na prawo...

    > To w takim razie w Polsce nie ma rynkowych cen, lub znowu nie masz
    > pojęcia o czym piszesz. Idź do developera i spytaj się, kiedy będziesz
    > mógł wprowadzić się do mieszkania, jeśli dzisiaj wpłacisz pieniądze
    > :)))))

    Obawiam sie, ze mam jednak:)
    I tak sie wlasnie kupuje mieszkanie i to bez wiekszego problemu...
    Oczywiscie nie neguje, ze jest silna grupa milosnikow kupowania slicznego
    projektu komputerowego, ktory stanie na działce, w ktora nie wbito nawet
    jednej lopaty, ba czesto nawet nie ma pozwolenia na budowe... ale jak to
    mowilem juz wczesniej: oszukani sa tylko Ci, ktorzy daja sieoszukac...
    O widzisz...taki przyklad.... EdBud z syndykiem koncza taki jeden budyneczek
    na Brodnie, ludziki tam mialy pelen wklad na M2 :))) pod koniec lat '90
    (jakis '98 czy '99,) a teraz musza po 400 do m^2 doplacic, zeby w ogole miec
    nadzieje, ze cos z tego bedzie.... I im nikt premii nie wyplaci- myslisz ze
    to sprawiedliwe jest? Moze im tez powinnismy doplacic?

    MAd Hat
    ter