    From: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ksiazeczka mieszkaniowa PRL ???
    Date: Wed, 3 Aug 2005 11:59:13 +0200
    <2...@k...eu.org>
    <i...@4...com>
    <1...@k...eu.org> <dcneao$lfi$1@atlantis.news.tpi.pl>

    Tue, 2 Aug 2005 11:31:38 +0200, na pl.biznes.banki,
    $$Szalony_Kapelusznik$$ w wiadomości
    <news:dcneao$lfi$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Jest to sprytna manipulacja.... niestety nie prawdziwa....nawet bardzo
    > klamliwa i oszukancza...

    Oczywiście! Każdy dowód, który obali twoje paranoiczne tezy, jest tylko
    sprytną manipulacją ;)

    > Jak Ty to mowisz, "taka ciemnote to probuj wciskac glubszym od siebie".
    > A teraz uzasadnienie:

    Ja piszę "głupszym", a nie "głubszym".
    BTW: Gdzie i za co dostałeś świadectwo maturalne?

    > Popelniasz ciagle ten sam blad logiczny... 1,20 PLZ nie byl 'realna
    > wartoscia', poniewaz byl ustalany przez towarzysza sekretarza rzutem oka na
    > sufit...

    Zapomniałeś, że w tych latach ropę naftową kupowaliśmy w ZSRR po cenach
    kilkakrotnie niższych od światowych. (czy to też uznasz za moją
    manipulację?)
    W dodatku aż do lata 1980 r. (pomijając okres światowego kryzysu
    energetycznego w 1973 roku) nie było żadnych problemów z kupnem dowolnej
    ilości paliwa. Zresztą z kupnem ropy też nie było problemu także i
    później, więc nie wiem skąd Twoje chore urojenia.

    > Zreszta juz wkrotce rynek zweryfikowal doskonale te cene...

    Nie tak znowu wkrótce, bo dopiero pod koniec roku 1980-tego, czyli w
    ponad 10 lat później niż okres, o którym ja pisałem.

    > Zeby powyzsze wyliczenie mialo chociaz cien sensu to trzeba zrobic tak:
    >
    > (1) cena litra benzyny w RFN w tym okresie w DM, przeliczyc na PLZ po kursie
    > czarnorynkowym - otrzymamy realna cene litra benzyny i 30 000 podzielic
    > przez otrzymana wartosc - bedzie to w miare dobre przyblizenie

    A dlaczego w RFN, a nie np. na Księżycu, w USA lub w Związku Radzieckim?
    Przeliczenie przez ceną benzyny w ZSRR dałoby znacznie ciekawsze wyniki
    ;)

    > Policz sobie teraz wedlug jednego lub drugiego algorytmu... i jezeli nawet
    > skonczyc udalo Ci sie to liceum, te wez teraz do lapki maturke, podrzyj i
    > wrzuc do kosza....

    A ja Ci proponuję, żebyś włączył sobie swoje ulubione Radio Maryja i
    zaczął się modlić, by Twój pracodawca przypadkiem Cię nie
    zidentyfikował.
    Bo po przeczytaniu bzdur jakie tu wypisujesz, może stracić chęć do
    dalszego zatrudniania Ciebie.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj