eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKtóry bank przy kartach chipowych nie da okraść klienta? › Re: Który bank przy kartach chipowych nie da okraść klienta?
  • Data: 2009-03-26 07:28:07
    Temat: Re: Który bank przy kartach chipowych nie da okraść klienta?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 25 Mar 2009 14:40:04 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):

    > się nie zawalił. Nie rozumiem tego fanatyzmu korzystania z kart, chociaż
    > też kiedyś mocno korzystałem. Dorobiłem się dzięki temu kilkuset punktów na
    > karcie Citi BP. Może kiedyś wymienię na skrobaczkę do szyb!

    Wiesz, nie każdy lubi wozić przy sobie kilkaset złotych "na wszelki
    wypadek", albo latać w poszukiwaniu bankomatu jak trzeba zrobić zakupy albo
    zatankować paliwo. Dla mnie karty to przede wszystkim wygoda - nie muszę się
    martwić czy mam przy sobie odpowiednio dużo gotówki.

    > Często kupując coś wartego więcej niż kilkadziesiąt zł, dostaję rabat 3-5%
    > za płatność gotówką, zazwyczaj bez żadnych 'twardych negocjacji', po prostu
    > mówię i dostaję. Po cholerę te karty? :)

    W hipermarkecie dają Ci rabat? :)
    Tak samo w różnych MM, EuroRTV - bez szans.
    Owszem, można się tak dogadać w jakichś malutkich sklepikach gdzie
    sprzedawcą jest właściciel - ale ja rzadko na takie trafiam...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944