  • Data: 2009-03-26 13:45:04
    Temat: Re: Który bank przy kartach chipowych nie da okraść klienta?
    Od: bzdreg <b...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa pisze:

    > Kwestia interpretacji, albo raczej tego, do kogo nalezy przeprowadzenie
    > dowodu, ze sa dokonane przez kogos innego.

    Aż się zdumiałem, że to _TY_ takie androny pleciesz... (coś mi się
    wydaje, że znamy się jeszcze z Fido z pocz. lat '90)

    Dowodzenie byłoby przedmiotowe, gdyby cytowany zapis w umowie udało się
    unieważnić "z mocy prawa". Wtedy bank musiałby udowodnić, że to _TEN_
    klient dokonał transakcji.
    Jeśli jest inaczej - to "chcącemu nie dzieje się krzywda", czyli "trzeba
    było czytać umowę i regulamin".

    Możemy tylko na propozycje kart z takim regulaminem grzecznie odpowiadać
    "odejdź w pokoju i wychędoż się sam".

    --

    Pzdr.
    bzd.