    From: "S.T. " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kultura wypowiedzi ...
    Date: Thu, 22 Jan 2004 09:36:40 +0000 (UTC)

    michał <S...@g...pl> napisał(a):

    > <cytat>jest to cała rozmowa, beż żadnych skrótów i przeróbek):</cytat>
    > Zakladamy wiec ze jest to cala rozmowa...
    Nawet jeśli jest to cała rozmowa, to i tak jest to fragment
    wyrwany z większego kontekstu (sytuacyjnego),
    którego zapewne nie znasz.
    Nie mam zamiaru przedzierać się przez blisko 2000 postów inwestora
    na forum, żeby wybrać 'perełki' i pokazać Ci jaki poziom kultury
    sobą reprezentuje i jakiego słownictwa potrafi używać
    (choś czasami sie stara),
    nie wiesz więc czy zdaniem jego rozmówcy, tylko taki właśnie
    styl wypowiedzi miał szanse do inwestora dotrzeć.
    To jest kontekst i to też nie cały.
    Ale treść tej prywatnej rozmowy nie ma tu znaczenia.
    Nieważne czy go ktoś zbluzgał, czy mu sie oświadczył,
    nieistotne kim był rozmówca,
    upublicznienie tego było MZ niedpuszczalne.

    ps.
    z powodów 'ekologicznych'
    byłem bardzo zadowolony gdy inwestor ledwie 2 tygodnie temu
    'odkrył' istnienie pbb, licząc na to że jego 'płodność' rozłoży się
    na wiekszą ilość grup, a tu jest znacznie łatwiej go 'nie zauważać'

    > pzdr,
    > michal
    & St.