  • Data: 2004-01-28 17:30:36
    Temat: Re: Kultura wypowiedzi pracowników mBanku
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/21/2004 12:44 PM, Jacek wrote:

    > IMO trochę się pogrążasz.
    > Abstrahując od tego, czy to on, czy nie on był sprawcą wielu ciąż, to widać, że
    > była między wami jakaś zażyłość.
    > Krótko mówiąc: zrobiłeś świństwo wirtualnemu kumplowi, bo IMO takie teksty
    > między kumplami są dopuszczalne (sam wiem jak na siebie bluzgamy w pracy. To
    > kwestia raczej konwencji).
    > Coś konkretnego chciałeś przez to osiągnąć?

    Być może autor chciał osiągnąć to, że wiedza o owej "konwencji" stanie
    się powszechna.
    "Na początku było słowo..." - to z niezłego podręcznika biznesu.

    Idąc dalej tym tokiem rozumowania można poczynić uprawnione założenie,
    że relacje słowne pomiędzy pracownikami sektora przekładają się prędzej
    czy później na czyny, charakteryzujące sie podobną "konwencją", jeżeli
    chodzi np. o szacunek do pieniędzy klienta.

    Pzdr: Catbert