eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKultura wypowiedzi pracowników mBankuRe: Kultura wypowiedzi pracowników mBanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news2.icm.edu.pl
    !news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Catbert <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kultura wypowiedzi pracowników mBanku
    Date: Wed, 28 Jan 2004 18:30:36 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <bv8rjr$fop$1@korweta.task.gda.pl>
    References: <buln93$qr7$1@news.onet.pl> <1...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: qj252.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: korweta.task.gda.pl 1075311035 16153 80.50.70.252 (28 Jan 2004 17:30:35 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Jan 2004 17:30:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.3.1) Gecko/20030425
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <1...@n...onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:281113
    [ ukryj nagłówki ]

    On 1/21/2004 12:44 PM, Jacek wrote:
    >>Ja wiem na 100%, że to Wojtek.
    >>Nie pierwszy raz z Nim rozmawiałem na GG!!!
    >>Jest raczej w 99,99% niemozliwe, żeby ktos się włamał na jego nr GG
    >>bo skąd by wiedział o czym rozmawialiśmy wczoraj!!!
    >
    >
    > IMO trochę się pogrążasz.
    > Abstrahując od tego, czy to on, czy nie on był sprawcą wielu ciąż, to widać, że
    > była między wami jakaś zażyłość.
    > Krótko mówiąc: zrobiłeś świństwo wirtualnemu kumplowi, bo IMO takie teksty
    > między kumplami są dopuszczalne (sam wiem jak na siebie bluzgamy w pracy. To
    > kwestia raczej konwencji).
    > Coś konkretnego chciałeś przez to osiągnąć?

    Być może autor chciał osiągnąć to, że wiedza o owej "konwencji" stanie
    się powszechna.
    "Na początku było słowo..." - to z niezłego podręcznika biznesu.

    Idąc dalej tym tokiem rozumowania można poczynić uprawnione założenie,
    że relacje słowne pomiędzy pracownikami sektora przekładają się prędzej
    czy później na czyny, charakteryzujące sie podobną "konwencją", jeżeli
    chodzi np. o szacunek do pieniędzy klienta.

    Pzdr: Catbert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1