    From: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lokata w USD - najwyzej oprocentowana
    Date: Mon, 07 Nov 2011 14:33:41 +0100
    <s...@p...org>

    On 7 Nov 2011 14:01:27 +0200, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    >On 2011-11-07, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:
    >
    >[...]
    >
    >Ale nie pokrywa się z rzeczywistym przyrostem wartości usług/dóbr.

    tak, "resztę" załatwi deflacja.

    >I na przykładzie Japonii, wg Ciebie deflacja jest taka super?

    Przyznam, że nie znam dokładnie sytuacji Japonii.

    Widzę, że:
    - ich waluta zyskuje wobec USD i EUR
    http://finance.yahoo.com/echarts?s=USDJPY=X+Interact
    ive#chart1:symbol=usdjpy=x;range=5y;indicator=volume
    ;charttype=line;crosshair=on;ohlcvalues=0;logscale=o
    n;source=undefined
    http://finance.yahoo.com/echarts?s=EURJPY=X+Interact
    ive#chart1:symbol=eurjpy=x;range=5y;indicator=volume
    ;charttype=line;crosshair=on;ohlcvalues=0;logscale=o
    n;source=undefined
    - bezrobocie małe, znacznie niższe niż na "zielonej wyspie" i w USA
    http://www.stat.go.jp/english/data/roudou/154.htm
    http://www.tradingeconomics.com/japan/unemployment-r
    ate
    http://www.tradingeconomics.com/poland/unemployment-
    rate
    http://www.tradingeconomics.com/united-states/unempl
    oyment-rate

    I wiem, że przez wieki (w tym: wiek elektryczności i pary) ceny
    spadały i świat się rozwijał (mio to?) w szybkim tempie.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski