  • From: "Piterson" <p...@h...plx>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas czy BPH? Proszę o radę
    Date: Wed, 24 May 2006 23:40:40 +0200

    Zagłoba <n...@m...pl> napisał(a):
    > Witam,
    >
    > mam prośbe o radę - otóż potrzebuję założyć konto indywidualne oraz
    > zrobić kartę kredytową, najchętniej w tym samym banku. Konieczny warunek
    >
    > to obsługa przez internet. Biorę pod uwagę Lukas Bank oraz BPH. Co o tym
    >
    > sądzicie i co radzicie?
    > Z góry dzięki i pozdrawiam.
    > Zagłoba

    Witaj!

    Mogę Ci zdecydowanie polecić LUKAS Bank. Rodzice mieli kiedyś konto w PBK,
    później w BPH... co jakiś czas przychodziły na wyciągu większe opłaty za to
    konto, a w LUKAS Banku cały czas są takie same i poza tym to uczciwy bank,
    jestem z niego zadowolony.

    Ktoś wspomniał o promocjach, rzeczywiście jak teraz otworzysz konto w LUKAS
    Banku to dostajesz pendrive i możesz jeszcze wygrać laptopa, a kartę
    kredytową otrzymasz za darmo, a do Maximy PLUS jeszcze dostaniesz 50zł w
    prezencie, hehe.

    Mimo wszystko, jeśli mam Ci dobrze polecić, to wybierz konto i kartę VISA
    Classic, będziesz miał podgląd wszystkiego przez internet, gdyż Maxima PLUS
    nie ma dostępu przez internet i nie można nią płacić w internecie.

    Pozdrawiam,
    Piterson