  • Data: 2014-03-05 17:53:19
    Temat: Re: Mala pozyczka
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.03.2014, 21:38, RobertS pisze:

    > BOŚ ma promocję na gotówki

    Hmm, no srednia ta promocja w bosiu.
    Widze ze trzeba ubezpieczenie i 7.99% jest tylko przy wariancie z 12
    miesiacami. W ogole znalezienie tabeli oprocentowania jest trudniejsze
    niz cudownych brandowanych tapet z lasem w rozdzielczosci 640x480...
    Ale jak sie juz znajdzie to przy promocyjnej pozyczce jest dopisek:
    "(oferta w okresie 12.04. - 09.07.2010 r.)"
    wiec w sumie nie wiem czy dotyczy aktualnej promocji, ale tabeli do
    innych promocji nie ma. Jesli tak to na wiecej niz 12 miesiecy jest
    WIBOR 6M + 9,00 czyli wychodzi prawie 12 a i jeszcze 5% prowizji. A
    jesli 12 miesiecy to i tak trzeba u nich jeszcze konto zalozyc i to
    ubezpieczenie i juz nie jest cudownie :/ Daleko im do tych reklamowanych
    w TV gdzie wszystko jest pieknie i cudownie a na koncu zostaje sie w
    skarpetkach, ale nadal w porownaniu z kredytem z KK wydaje sie to zbyt
    skomplikowane. Bo w mBanku nadal jest to 4% za przelew i pozniej 12%
    odsetek. Przy okresie, ktory wspomnialem w poscie inicjujacym wniosek
    calkowity koszt wychodzi podobny jak przy aktualnie topowych
    "pozyczkach" a sam proces zajmuje kilka minut.

    Co do DB to nie splacam hiptecznego wiec nie jest fajnie. W ogole co to
    za promowanie klientow, ktorzy splacaja hipoteke, jaki to ma sens?

    W Citi cos meczyli, ze moga przelac limit karty na dowolne konto, ale
    nie chcialo mi sie sluchac szczegolow, ktos cos wie wiecej?