  • Data: 2003-05-28 07:41:20
    Temat: Re: Mbank i fajny kawał
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Jonca (newsy) wrote:
> [...]

    Tak :)

    Co ma piernik do wiatraka?
    Ja chcę, aby bank zablokował możliwość wysyłania przelewów do US z
    formularza zwykłego przelewu, a nie odwrotnie.
    Podatki od psów/nieruchomości płaci się lokalnej administracji, a nie
    fiskusowi, więc na zwykłym druku pójdą bo bank nie rozpozna numeru konta
    US.

    To o czym piszesz to inna sprawa. I uważam zresztą, że to skandal. W tej
    sytuacji jednak bank nic nie poradzi, więc nie wymagam tego.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl