eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMerlin, Multibank, przekroczenie salda, niekompetencjaRe: Merlin, Multibank, przekroczenie salda, niekompetencja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Merlin, Multibank, przekroczenie salda, niekompetencja
    Date: Sat, 15 Jun 2002 00:02:46 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 18
    Message-ID: <aedp5c$rnu$1@news.tpi.pl>
    References: <e...@4...com> <aed5bl$hsf$1@news.tpi.pl>
    <g...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: pa200.zabrze.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1024092140 28414 217.97.78.200 (14 Jun 2002 22:02:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 14 Jun 2002 22:02:20 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4522.1200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:188149
    [ ukryj nagłówki ]

    > OK, czyli jeśli mi policzą opłatę za debet, to powinienem się
    > awanturować?

    Uważam że tak. W końcu to jest problem BRE, a nie twój. W dodatku BRE dobrze
    wie w czym problem.

    > Są jakieś gotowe przykłady reklamacji, na które mogę się
    > powołać?

    Na papierze - nie ma. Moja reklamacja była telefonem do mBanku. Dzień
    później zadzwonił do mnie ktoś od kart z mBanku. Powiedział skąd się bierze
    problem i że ręcznie usunął blokadę środków.
    Przy reklamacji niech operator podejrzy trwającą blokadę. Powinno być jasno
    widać że to jest ta sama suma/miejsce/czas co zaksięgowana operacja.

    Bogdan


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1