  • Data: 2011-01-11 08:36:14
    Temat: Re: Moje testy karty internetowej bez plastiku BZWK
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-01-11 08:54, xbartx pisze:
    > minusach jest strasznie mało - ot co może zdziałać zwykła stówka.

    Moze ta karta po prostu nie ma minusow :D

    Ja od alioru dostalem i dostaje sporo wiecej a na ich temat moglbym juz
    wiele zlego powiedziec i powiedzialem - np. sprawa mojej reklamacji
    wlasnie 10000 przywilejow.
    Tak samo sporo moglbym napisac o Raiffim, mimo 150zl na zakupy - chamska
    obsluga w "oddziale premium" juz przy zakladaniu konta.
    Poki co to zlego slowa nie moge powiedziec o Fortisie, chociaz nie...
    Burdel przy zakladaniu konta byl niesamowity i juz myslalem, ze sie nie
    uda. Z oddzialu wyszedlem wku$#!@#.
    Od BZWBK nic nie dostalem, ale to oszusci. Obsluga najpierw sciemnia, ze
    karta (debetowka) jest darmowa a potem z usmiechem na ustach trzepie
    oplate 25zl. Reklamacja odrzucona - pracownica nie mogla sprawdzic czy
    karta bedzie darmowa, bo system padl. ALE TAK POWIEDZIALA!
    Toyota - czekalem na kontakt po wypelnieniu wniosku. Ktos dzwonil raz,
    nie moglem odebrac. Dzwonil drugi raz, nie moglem odebrac. Zadzwonilem
    do nich zeby zadzwonili o normalnej porze, kiedy bede mogl gadac. Kobita
    zapisala. Nastepnego dnia dzwonia o tej samej godzinie.
    mBank odstawia amatorke z "ukrytymi danymi" we wnioskach za pomoca
    divow. Nawet nie trzeba sie bawic w style, a starczy kliknac prawym i
    popatrzyc w zrodlo strony - wszystko widac. Ponadto bezsens z
    bezuzyteczna OUP i forum, na ktorym nie moge sie zarejestrowac.
    Styknie ;)