  • Data: 2011-01-11 07:54:49
    Temat: Re: Moje testy karty internetowej bez plastiku BZWK
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 10 Jan 2011 17:46:51 -0600, witek napisał(a):

    > Czyli typowy spam na grupę ale przy pomocy klientów, zeby nikt bankowi
    > spamowania własnych produktów nie zarzucił.

    Raczej bym to nazwał płatną reklamą, bo aby było spamem musiałoby spełnić
    kilka ważny kryteriów np. masowość wysyłki i konkretne korzyści do
    których tę stówkę raczej ciężko zaliczyć.
    Mnie dziwi, że każdy tyle pozytywnego znajduje w zwykłej karcie a o
    minusach jest strasznie mało - ot co może zdziałać zwykła stówka.
    Ja osobiście jakbym się połasił na tę stówkę, to założyłbym jakiś darmowy
    blog i tam umieścił swoje peany z nadzieją że za dużo osób tam nie trafi
    he he.

    --
    xbartx