    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multi -- ZONK!!!
    Date: Wed, 2 Jul 2008 00:29:06 +0200

    "Marcin Nowakowski" g4e7u8$8td$...@n...dialog.net.pl

    > Ale jakbyś zamówił do obiadu wino, to byś za nie zapłacił cenę, która
    > widnieje w menu, nieprawdaż?

    Wino nie jest zwyczajowo za free. :)
    Także zwyczajowo nie jest za free prowadzenie rachunku
    i gdyby bank naliczał prowizje za prowadzenie -- nie protestowałbym.

    > Właśnie. Głosuj nogami, jak mawiają :)

    Zagłosuję (jeśli opłaty nie cofną) słowami -- zamknę konto. :)

    Panienka (pracująca w Multi) zastanowi się nad tym, czy warto jej
    pracować (czyli i udzielać jasnych informacji) czy nie warto. :)
    Być może i ona, i ja, i jej szefowie, i reszta klientów uzna, iż
    Multi należy likwidować na korzyść tańszego w utrzymaniu mBanku. :)

    > Tylko nie pisz, że złożyłeś reklamację na te opłaty?

    Dlaczego mam tylko nie pisać? Oczywiście -- zamierzam dać pod rozwagę
    bankowi tę ,,propozycję'' i uzależnię swoją odpowiedź (co do zamknięcia
    rachunku) od odpowiedzi banku. :) Kwota nie jest duża -- chodzi o zasady
    i powód istnienia banku oraz pracowniczki:

    -- służyć (zgodnie ze statutami) ludności
    czy
    -- skubać? :)

    > Pytanie, na ile wartościowym klientem jesteś dla banku :->

    No właśnie? :) Aby było jasne -- nie chcę korzystać
    z usług banku, dla którego jestem tylko śmieciem. :)

    > To taki sam biznes jak każdy inny.

    Każdy biznes należy prowadzić jasno, wyraźnie, uczciwie
    i z korzyścią obustronną -- i klient ma być zadowolony, i biznesman. :)

    Interesy prowadzone ,,w bramie'' mnie nie pociągają. :)

    > Po prostu muszą na Tobie zarobić, tak jak Hela w mięsnym, czy Halina w warzywniaku
    :)

    Niech zarabiają, ale uczciwie. :) Jeśli naprawdę muszą pobierać za sprawdzanie
    (choć zwyczaj nakazuje tu coś innego) niech o tym głośno i wyraźnie ostrzegają. :)

    Gdyby mi za rozmowę z normalnym numerem (wyglądającym normalnie) skasowano
    potrójnie i uprzedzono o takim procederze tylko w tabeli opłat -- też bym
    był niezadowolony. Na szczęście zwyczajowo droższe usługi telefoniczne są
    wyraźnie oznaczone -- na przykład stosownym numerem. :)

    Nie bez powodu w wielu bankach uprzedza się o pobieraniu prowizji bardzo wyraźnie. :)

    > Wycofuję zatem pytanie o Twoją wartościowość dla banku ;-))))

    Jak można zauważyć -- skasowałeś część mojej wypowiedzi tak, aby tej
    wypowiedzi nadać inną wartość. :) Nie skasowałeś całych linii, ale
    przeciąłeś linię, czyli nie o pośpiech chodziło i nie o nieuwagę. :)

    Nazywa się to uczciwością czy manipulacją? :)
    Uczyłeś się takiego postępowania w Multi czy w Getin? :)

    Getin stracił na giełdzie z powodu śmierdzącego, że tak to określę. :)
    Czyżbyś i Ty jadł w przeszłości z tego śmierdzącego talerza? :)
    Moja odpowiedź brzmiała tak:

    "Eneuel Leszek Ciszewski" g4e78h$ph4$...@a...icm.edu.pl

    : Tak. :) A raczej odstąpiłem tam od umowy o kartę kredytową. :)
    : Ale Getin stracił sporo na giełdzie z innego powodu. :)
    : Polecam wiadomości. :)

    I tutaj widać Twoją uczciwość. Na miejscu Multi bym raczej nie brał Ciebie na
    adwokata. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'