  • Data: 2008-07-05 21:29:50
    Temat: Re: Multi -- ZONK!!!
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak coś komuś powierzam, to raczej powinienem mieć wgląd w stan tego
    > czegoś. :)
    > Oczywiście zawsze są wyjątki. Jeśli udzielenie takiej odpowiedzi byłoby
    > kosztowne,
    > to mogłaby być ona płataną, ale ta płatność musiałaby być WYRAŹNIE
    > ZAZNACZONA, gdyż
    > zwyczaj nakazuje, aby tego rodzaju usługi dodatkowe świadczono niejako za
    > freeko.

    Niestety, malo kto o tym mysli, malo kto sie zastanowi, przecie to tylko 1
    zl.... Na tym to polega, tu 1 zl tam 2 zl tu zaledwie 1,5% ale nie mniej niz
    5zl:)))
    Wiekszosc "ma ten gest" i nie dyskutuje a nawet sie nie zastanowi na chwile,
    ze bank wyciaga perfidnie jego wlasne pieniadze za nic! To tylko 1zl ale czy
    ktorys z piszacych tu o tym "ze nie moze byc za darmo, bo..." zastanowil
    sie, ze on musi ta zlotowke zarobic! I bank mu ten zarobek zabiera.
    Oczywiscie, ze uslugi jak sprawdzenie salda w bankomacie dowolnym, nie tylko
    tego banku powinno byc z automatu darmowe, tak samo jak chcesz wziasc kredyt
    to wiesz, ze jest na jakis tam procent a nie za darmo... to sa rzeczy wrecz
    oczywiste i ja tez jak bym mial konto w Polsce nawet przez 0,5sec nie
    pomyslal bym, ze za sprawdzenie salda bank mnie skasuje...
    Jeszcze ze dwa lata takich praktyk i by zalozyc konto w Polsce trzeba bedzie
    isc do prawnika by wyjasnil za co bank NIE skasuje...

    > Czy ekspedientka w sklepie pobiera za udzielenie odpowiedzi na pytanie o
    > cenę
    > sprzedawanego produktu? A mogłaby -- bo przecież taka odpowiedź jest
    > wysiłkiem,
    > za który ktoś musi jej zapłacić. :)

    Dobry przyklad. Bo i tu jak i w banku, to druga strona chce twoich
    pieniedzy.