    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <g4l1cf$klp$1@news.onet.pl> <g4l96i$hbq$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...org> <g4ljgv$5rg$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...org> <g4mgcr$l9s$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...org>
    <0...@b...poznan.pl>
    <s...@p...org> <g4ntq5$9a5$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...org>
    <NkMbk.167298$8k.166787@newsfe18.ams2>
    <s...@p...org> <g4o5rj$bj6$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Multi -- ZONK!!!
    Date: Sat, 5 Jul 2008 22:29:50 +0100

    > Jak coś komuś powierzam, to raczej powinienem mieć wgląd w stan tego
    > czegoś. :)
    > Oczywiście zawsze są wyjątki. Jeśli udzielenie takiej odpowiedzi byłoby
    > kosztowne,
    > to mogłaby być ona płataną, ale ta płatność musiałaby być WYRAŹNIE
    > ZAZNACZONA, gdyż
    > zwyczaj nakazuje, aby tego rodzaju usługi dodatkowe świadczono niejako za
    > freeko.

    Niestety, malo kto o tym mysli, malo kto sie zastanowi, przecie to tylko 1
    zl.... Na tym to polega, tu 1 zl tam 2 zl tu zaledwie 1,5% ale nie mniej niz
    5zl:)))
    Wiekszosc "ma ten gest" i nie dyskutuje a nawet sie nie zastanowi na chwile,
    ze bank wyciaga perfidnie jego wlasne pieniadze za nic! To tylko 1zl ale czy
    ktorys z piszacych tu o tym "ze nie moze byc za darmo, bo..." zastanowil
    sie, ze on musi ta zlotowke zarobic! I bank mu ten zarobek zabiera.
    Oczywiscie, ze uslugi jak sprawdzenie salda w bankomacie dowolnym, nie tylko
    tego banku powinno byc z automatu darmowe, tak samo jak chcesz wziasc kredyt
    to wiesz, ze jest na jakis tam procent a nie za darmo... to sa rzeczy wrecz
    oczywiste i ja tez jak bym mial konto w Polsce nawet przez 0,5sec nie
    pomyslal bym, ze za sprawdzenie salda bank mnie skasuje...
    Jeszcze ze dwa lata takich praktyk i by zalozyc konto w Polsce trzeba bedzie
    isc do prawnika by wyjasnil za co bank NIE skasuje...

    > Czy ekspedientka w sklepie pobiera za udzielenie odpowiedzi na pytanie o
    > cenę
    > sprzedawanego produktu? A mogłaby -- bo przecież taka odpowiedź jest
    > wysiłkiem,
    > za który ktoś musi jej zapłacić. :)

    Dobry przyklad. Bo i tu jak i w banku, to druga strona chce twoich
    pieniedzy.