eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultiBałagan (?)Re: MultiBałagan (?)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MultiBałagan (?)
    Date: Fri, 16 Apr 2004 21:48:13 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 42
    Sender: s...@o...pl@2.eia.pl
    Message-ID: <c5pd7d$4h3$1@news.onet.pl>
    References: <s...@d...freebsd.home>
    <c5p4o1$a6e$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 2.eia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1082144813 4643 212.160.136.163 (16 Apr 2004 19:46:53 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 16 Apr 2004 19:46:53 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:294784
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    news:c5p4o1$a6e$1@inews.gazeta.pl...
    > Dwie na dwie reklamacje rozpatrzone pozytywnie (drugiej zapewne w
    większości
    > banków nie rozpoznaliby pozytywnie), zero stresów przy zakładaniu konta,
    > otrzymywaniu kredytu i karty kredytowej.
    > Generalnie bardzo pozytywne wrażenia mam, aczkolwiek czasem za długo muszę
    > czekać w kolejce ;]

    ja tam. jestem ogolnie zadowolony z uslug Multi, raczej chwale i polecam..
    nie znaczy to ze wszystko bylo ok..

    - centrala gdzies zagubila (!!!) moje dokumenty o linie kredytowa, ktore
    zlozylem w oddziale..
    musialem skladac ponownie, bo zalezalo mi na czasie..
    - reklamacja dotyczaca udzielenia kredytu ciagnela sie ponad termin, byla
    nawet reklamacja dotyczaca trybu reklamacji ;)
    - zlozylem pismo o udzielenie na pismie zgody na inne kredyty (takie
    warunki stawia kredyt mieszkaniowy),
    i pomimo swoich wymogow, zgode dostaje ale ustnie telefonicznie prez
    oddzial... na moj sprzeciw okazalo sie
    ze analityk juz jest na urlopie... czekalem kolejna 2 tygodnie..

    natomiast obserwuje systematyczna poprawe zarowno procedur w banku, jak i
    odpowiedzi na reklamacje..
    np. dzis w nocy skladalem reklamacje na transakcje karta, po czym od razu
    dostalem numer reklamacji, bylo pytanie czy maja na reklamacje odpowiedziec
    pisemnie czy moze telefonicznie, a dzis dostalem telefon ze reklamacja
    rozpatrzona pozytywnie.

    tak wiec jest duza poprawa, choc pewnie nie wszedzie... ale w wielu
    przypadkach w takich oddzialach zawodza ludzie...

    pozdro
    SirmarK







Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1