eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultiBałagan (?)Re: MultiBałagan ? Nie! Język polski jeszcze nie zna właściwego określenia na to co się dzieje.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "omfumu" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MultiBałagan ? Nie! Język polski jeszcze nie zna właściwego
    określenia na to co się dzieje.
    Date: Sat, 17 Apr 2004 12:32:56 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 103
    Sender: o...@p...onet.pl@gprs1.idea.pl
    Message-ID: <c5r0ro$82u$1@news.onet.pl>
    References: <s...@d...freebsd.home>
    Reply-To: "omfumu" <n...@p...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: gprs1.idea.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1082197688 8286 194.9.223.27 (17 Apr 2004 10:28:08 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 17 Apr 2004 10:28:08 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:294857
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Jacek Pełka" <j...@c...com.pl> napisał w wiadomości
    news:slrnc7vtb4.28s.jacek@diabelek.freebsd.home...
    > Witam
    > Pod koniec marca założyłem MultiKonto - wszystko odbyło się szybko
    > i sprawnie.

    Obiektywnie rzecz biorąc nastąpiła tutaj poprawa. Ja zakładałem z miejsca
    jak tylko się pojawił w moim mieście efektem czego było założenie czterech
    produktów (różnych kont w różnych konfiguracjach) skutkiem niekompetencji
    załogi. Oczywiście trzy z nich natychmiast po otwarciu trzeba było zamknąć.
    Ale do dzisiaj na hasło pt. moje nazwisko każdy Konsultant się dziwi po co
    mi było tyle kont.

    > Jednocześnie złożyłem wniosek o limit kredytowy i wysłałem
    > pocztą historię rachunku z obecnego banku + zaświadczenie o zarobkach +
    > oświadczenie o rezygnacji z limitu w obecnym banku.

    Jeżeli w Multi na przyszły raz - wyłącznie pocztą poleconą z potwierdzeniem
    odbioru. Inaczej niestety chłopcem do bicia będziesz Ty.

    > W ubiegły piątek telefon z MB - nie dostali dokumentów.

    Standard. Infolinia MB jak widać wciąż do miejsca gdzie plecy kończą swoją
    szlachetną nazwę.

    > Umówiłem się
    > żeby dali znać za tydzień czy dokumenty doszły.

    Jak byłem ich klientem nigdy coś takiego jak ich inicjatywa telefoniczna nie
    miała miejsca.

    > W środę zadzwoniłem
    > sam,

    Objaw zachowania zdrowego rozsądku. Z MB należy tak zawsze.

    > multilinka sprawdziła i powiedziała mi że dokumenty doszły,

    Zgodnie z zasadą, że Klientowi przyjemniej wysłuchać miłej nieprawdy niż
    niemiłej prawdy ponieważ uczucie olewania źle wpływa na wizerunek banku u
    swoich Klientów. Zasada ta zasadniczo obowiązuje wszędzie lecz niewszędzie
    jest stosowana tak ortodoksyjnie. W MB myślę, że stanowi złotą zasadę
    kontaktu z Klientem, z całą pewnością w Multilinii.

    > decyzja będzie najpóźniej na początku przyszłego tygodnia.

    jak wyżej

    > A dziś zadzwoniła pani z którą rozmawiałem w poprzedni piątek i
    > twierdziła że dokumenty jednak nie doszły.

    Czas na Colgate, czas na prawdę.

    > Była bardzo zdziwiona,
    > gdy powiedziałem jej że w środę dowiedziałem się czegoś wprost
    przeciwnego.

    Wzgląd na PR banku ze swoim Klientem nigdy nie pozwala na przyznanie się do
    niefachowości Koleżanki/Kolegi. Ponieważ zaś mamy do czynienia z materią tak
    ulotną jak słowa, łatwo wmówić Klientowi dziecko w brzuch, że to jednak on
    coś źle zrozumiał. PR banku rośnie, Klient cieszy się, że mimo popełnianych
    przez niego błędów Bank jak dobra Mama nie bierze ich pod uwagę i po prostu
    troszczy się o niego. [miejsce na łzy wzruszenia]

    > Mam wrażenie że mają tam niezły burdel.

    Mam pewność, że niezależnie od tego kto i gdzie odbierał, czy w placówce czy
    w Multilinii, mieli niezły brak porządku eufemistycznie przez Kolegę nazwany
    słowem na b. Słowo to jest adekwatne do tego co się dzieje w PKO
    (niezależnie od końcówki), ale jest niestety zbyt łagodne na określenie tego
    co się działo w MB w okresie kiedy byłem ich klientem. Język polski nie
    przewiduje jeszcze pojęcia na to co będzie najprawdopodobniej dane Tobie w
    doświadczeniu przez ten Bank. W tym sensie MB wzbogaci z pewnością zakres
    słownictwa używanego na określenie b....lu w zakresie synonimów, jak też - z
    pewnością - niejednokrotnie przyczyni się do nabycia praktycznej znajomości
    niektórych słów uznanych za niecenzuralne przez Kolegę.

    > Wrażenie dodatkowo spotęgowane
    > rozbieżnymi informacjami uzyskiwanymi na multilinii - w zależności od
    > tego kto odbierze telefon.

    Lepsza w tym zakresie jest tylko infolinia Idei, tam nie dzwonię już nigdy.
    Ale multilinki i multilinkowie szybko się uczą bałaganiarstwa, i szybko
    stracisz chęć kontaktu z tym bankiem.

    > Może ktoś kto ma tam konto dłużej podzieli się wrażeniami z korzystania?

    Opisywałem kiedyś jak na mnie Pani nakrzyczała za to że przynoszę kasę do
    wpłaty w oddziale o 1857 ponieważ właśnie zamknęła i rozliczyła kasę tego
    dnia?
    Owszem opisywałem, poszperaj w archiwum pod omfumu.

    > Mój przypadek to norma czy właśnie przypadek?

    Smutna norma. Jak będziesz już zdecydowany zmienić bank, daj znać.

    Pozdrawiam

    omfumu
    któremu jeszcze po roku od rozstania robi się brrrrrrrrrrrrrrre na myśl o
    bankowości spod znaku BRE


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1