eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultiBank - reklamacjaRe: MultiBank - reklamacja
  • Data: 2006-08-15 18:43:11
    Temat: Re: MultiBank - reklamacja
    Od: " " <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    salvado <j...@g...pl> napisał(a):

    > witam,
    >
    > proste pytanko (w archiwum jakoś nic ciekawego nie znalazłem): czy i ew.
    > czego można żądać od banku, gdy nie wywiązuje się z regulaminowego czasu
    > udzielenia odpowiedzi na reklamację?

    To naturalne w Multi :) kumplowi nie odpowiadali przez 3 m-ce a w
    rekompensate dali jakiś pseudo-skaj notatnik i smycz Multi :)))))))

    Swego czasu "straciłem kontrolę"
    > nad swą kartą. Zorientowałem się dopiero po 3 dniach, ale na szczęście
    > jej znalazcą okazał się uczciwy człowiek i zwrócił ją bankowi. Ale bank
    > nie poinformował mnie o tym fakcie, choć chyba powinien. Karta
    > oczywiście została z miejsca zastrzeżona przez bank. No i właśnie z
    > powodu niepoinformowania mnie przez te kilka dni o fakcie zastrzeżenia
    > karty złożyłem reklamację.

    A tu nie wiem o co Ci chodzi - zastrzegli SWOJĄ karte.


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1