eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultiBank - reklamacjaRe: MultiBank - reklamacja
  • Data: 2006-08-15 23:24:43
    Temat: Re: MultiBank - reklamacja
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    salvado wrote:

    > witam,
    >
    > proste pytanko (w archiwum jakoś nic ciekawego nie znalazłem): czy i ew.
    > czego można żądać od banku, gdy nie wywiązuje się z regulaminowego czasu
    > udzielenia odpowiedzi na reklamację? Swego czasu "straciłem kontrolę"
    > nad swą kartą. Zorientowałem się dopiero po 3 dniach, ale na szczęście
    > jej znalazcą okazał się uczciwy człowiek i zwrócił ją bankowi. Ale bank
    > nie poinformował mnie o tym fakcie, choć chyba powinien. Karta
    > oczywiście została z miejsca zastrzeżona przez bank. No i właśnie z
    > powodu niepoinformowania mnie przez te kilka dni o fakcie zastrzeżenia
    > karty złożyłem reklamację.

    Ale czego w takiej reklamacji się domagałeś?.

    p. m.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1