eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] Listowne zamykanie konta Aquarius w praktyceRe: [Multibank] Listowne zamykanie konta Aquarius w praktyce
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsb.icpnet.pl!not-for-mail
    From: "Końrad\(o\)" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Multibank] Listowne zamykanie konta Aquarius w praktyce
    Date: Thu, 4 Jun 2009 21:05:13 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 43
    Message-ID: <h095rf$1b1c$1@opal.icpnet.pl>
    References: <h08uuh$un$1@news.wp.pl> <h08vn6$ls6$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: c69-7.icpnet.pl
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1244142255 44076 62.21.69.7 (4 Jun 2009 19:04:15 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Jun 2009 19:04:15 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 090604-0, 2009-06-04), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:489257
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:h08vn6$ls6$1@news.onet.pl...


    >> Zalecam duza ostroznosc przy zamykaniu rachunku w Multi. O odpowiedzi
    >> banku nie omieszkam poinformowac...

    > Ja "zamknąłem" KK Visa Gold w Multibanku październiku 2008 r., tzn
    > złożyłem stosowną dyspozycję, karta po 3 miesiącach zniknęła z podglądu.
    > Jak się jednak dowiedziałem w okolicach kwietnia 2009 r. (ponad pół roku!)
    > karta została tylko zastrzeżona. PONOWNIE złożyłem dyspozycję zamknięcia
    > karty. Żeby urozmaicić moje życie przy kolejnym wyciągu Multibank pobrał z
    > rachunku karty opłatę za wystawienie zaświadczenia o zastrzeżeniu karty
    > (co to za dziwny twór i po co komu takie coś?) pomimo, iż żadnej
    > dyspozycji w tej kwestii nie składałem, zresztą zaświadczenia też nigdy
    > nie otrzymałem. Jak się dowiedziałem, karta zostanie faktycznie zamknięta
    > po kolejnych 3 (!) miesiącach czyli gdzieś w okolicach wakacji 2009 r.
    > (prawidłowo złożona dyspozycja w placówce została złożona w październiku
    > 2008 r.).
    >
    > Niedawno zamieniałem Aquariusa na konto zwykłe. Pan doradca zamówił mi
    > kartę (mam potwierdzenie), na kartę czekałem dosyć długo aż tu nagle bank
    > wprowadził za nią opłatę tylnymi drzwiami. Zadzwoniłem więc aby kartę
    > zamknąć i ku swojemu zdziwieniu dowiedziałem się, że karta nie została w
    > ogóle zamówiona i żadnej dyspozycji w tej kwestii nie ma. Gdyby to było
    > moje jedyne konto to zostałbym na dłuższy czas bez dostępu do pieniędzy.


    ja nie cierpię tego banku za patatyczność panującą w oddziałach, bufonadę, i
    bezwyrazowe pozbawione najdrobniejszego wyrazu miny pracowników
    wyglądających jakby mieli twarze "poobciągane" (androidy?). bywałem w multi
    w poznaniu, na św. marcinie, gdy pracował tam nasz grupowy kolega marcin f.
    (miał kolekcję kart) (początki multi)

    ale teraz to co opisujecie to jest coś niewyobrażalnego, z takim bajzlem się
    jeszcze nie spotkałem, choć też tutaj, na pbb nieraz narzekałem na
    raiffeisena i inne banki.
    to się w głowie nie mieści.

    K>N>S>



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1