eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNERWY w oddziale PKO BPRe: NERWY w oddziale PKO BP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "ania" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: NERWY w oddziale PKO BP
    Date: Sat, 12 Apr 2003 07:01:45 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 38
    Message-ID: <b786o5$mgh$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <b76h1u$pos$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    <7...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc42.warszawa.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1050123846 23057 213.25.56.42 (12 Apr 2003 05:04:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 12 Apr 2003 05:04:06 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:236019
    [ ukryj nagłówki ]

    > Zdarzylo mie sie pare razy w Szkocji w Bank of Scotland realizowac czek. W
    > momencie, w ktorym kolejka miala wiecej niz 1 osobe (sic!) kierownik
    oddzialu
    > wychodzil ze swego kantorka lub wolal kogos z zaplecza i bylem obsluzony w
    > mniej niz 3 minuty!!! Wyobrazacie to sobie?! Dlatego jeszcze raz
    powtarzam -
    > zadnego poblazania gamoniom, ktorzy nie maja pojecia dla kogo pracuja w
    bankach.
    >
    > pozdr
    > JN

    Zdarzyło mi się wielokrotnie w różnych miejscach świata wypłacać gotówkę w
    banku. I uwierz, niewyobrażalne jest, by na wariata nie zareagowała ochrona.
    Zresztą takie zachowanie było nie do przyjęcia zarówno wobec parcowników jak
    i wobec innych klientów stojących jednak w kolejce. Dlaczego wariat ma byc
    poza nią obsłużony?? Bo nie potrafi zapanować nad nerwami? Miejsce wariata
    to zapewne szpital psychiatryczny.
    Różne są jak zapewne wiesz systemy informatyczne w bankach, różne systemy
    obsługi klientów. Zacznij się dobijać na przykład do banku włoskiego gdy tam
    jest przerwa obiadowa - no bo ci się chce, akurat w tym momencie ty MUSISZ
    wpłacić pieniądze. Stań pod drzwiami i zacznij krzyczeć, że to wszystko źle
    zorganizowane. :-)

    Nie wiem skąd w głowach wielu osób to przekonanie, że im się wszystko o czym
    sobie tylko pomyślą należy. Skąd przekonanie, że 2 osoby które siedzą nie w
    kasie nic nie robią.
    Oczywiste jest, że klient w banku jako instytucji świadczącej usługi jest
    najważniejszy, że powinno się dbać o jego interesy, ale...dla bogatszych
    osobny pokój i pięterko, dla biedniejszych czasem kolejka. Tak jest
    wszędzie.
    Zreformujmy pocztę. Wpadajmy tam i rzucajmy listy wraz z pieniędzmi na
    podłogę, bo nam się nie chce losować numerków w tych piekielnych automatach
    i stać w kolejce :-).
    pozdr
    A.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1