-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "ania" <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: NERWY w oddziale PKO BP
Date: Sat, 12 Apr 2003 07:01:45 +0200
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 38
Message-ID: <b786o5$mgh$1@nemesis.news.tpi.pl>
References: <b76h1u$pos$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
<7...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: pc42.warszawa.sdi.tpnet.pl
X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1050123846 23057 213.25.56.42 (12 Apr 2003 05:04:06 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 12 Apr 2003 05:04:06 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:236019
[ ukryj nagłówki ]> Zdarzylo mie sie pare razy w Szkocji w Bank of Scotland realizowac czek. W
> momencie, w ktorym kolejka miala wiecej niz 1 osobe (sic!) kierownik
oddzialu
> wychodzil ze swego kantorka lub wolal kogos z zaplecza i bylem obsluzony w
> mniej niz 3 minuty!!! Wyobrazacie to sobie?! Dlatego jeszcze raz
powtarzam -
> zadnego poblazania gamoniom, ktorzy nie maja pojecia dla kogo pracuja w
bankach.
>
> pozdr
> JN
Zdarzyło mi się wielokrotnie w różnych miejscach świata wypłacać gotówkę w
banku. I uwierz, niewyobrażalne jest, by na wariata nie zareagowała ochrona.
Zresztą takie zachowanie było nie do przyjęcia zarówno wobec parcowników jak
i wobec innych klientów stojących jednak w kolejce. Dlaczego wariat ma byc
poza nią obsłużony?? Bo nie potrafi zapanować nad nerwami? Miejsce wariata
to zapewne szpital psychiatryczny.
Różne są jak zapewne wiesz systemy informatyczne w bankach, różne systemy
obsługi klientów. Zacznij się dobijać na przykład do banku włoskiego gdy tam
jest przerwa obiadowa - no bo ci się chce, akurat w tym momencie ty MUSISZ
wpłacić pieniądze. Stań pod drzwiami i zacznij krzyczeć, że to wszystko źle
zorganizowane. :-)
Nie wiem skąd w głowach wielu osób to przekonanie, że im się wszystko o czym
sobie tylko pomyślą należy. Skąd przekonanie, że 2 osoby które siedzą nie w
kasie nic nie robią.
Oczywiste jest, że klient w banku jako instytucji świadczącej usługi jest
najważniejszy, że powinno się dbać o jego interesy, ale...dla bogatszych
osobny pokój i pięterko, dla biedniejszych czasem kolejka. Tak jest
wszędzie.
Zreformujmy pocztę. Wpadajmy tam i rzucajmy listy wraz z pieniędzmi na
podłogę, bo nam się nie chce losować numerków w tych piekielnych automatach
i stać w kolejce :-).
pozdr
A.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.04.03 08:07 corner
- 12.04.03 08:59 GreG
- 12.04.03 09:35 GreG
- 12.04.03 09:52 olo
- 12.04.03 09:59 olo
- 12.04.03 10:44 MK
- 12.04.03 11:14 Marek
- 12.04.03 11:31 ania
- 12.04.03 12:03 Marcin Kozłowski
- 12.04.03 12:08 GreG
- 12.04.03 12:24 Marek
- 12.04.03 12:18 GreG
- 12.04.03 12:37 Marek
- 12.04.03 12:46 Palabra
- 12.04.03 12:43 ania
Najnowsze wątki z tej grupy
- Promocje w żubrze - i reklamacje.
- Kantor spolecznosciowy w banku
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
Najnowsze wątki
- 2024-06-26 Promocje w żubrze - i reklamacje.
- 2024-06-26 Kantor spolecznosciowy w banku
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego