  • Data: 2003-04-12 12:24:42
    Temat: Re: NERWY w oddziale PKO BP
    Od: "Marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Haha, "polityce kadrowej banku" :))))))
    > Mowimy o PLACOWCE i kierowniku PLACOWKI. Nie widzisz roznicy?

    Nie widze, o tym czy jakis oddział dostanie dodatkowe etaty decyduje
    centrala (jak juz napisałem), jak by było inaczej w tym oddziale pracowała
    by polowa znajomych i rodziny pani kierownik (biorąc pod uwage spore
    bezrobocie w małej miescinie) i nie było by problemów z brakiem panienek w
    okienkach:)

    > OK. Ale to nie jest grupa psychologiczna, tylko bankowa. Rozmawiajmy
    > w tym kontekscie!

    co nie zmienia faktu, ze faktycznie najwazniejszy dla banku jest klient, ale
    to jeszcze go nie upowaznia do takiego zachowania

    > Powyzsze zdanie dowodzi, ze brak ci argumentow.

    nie brak, przeczytaj posty Ani w tym wątku

    pozdrawiam
    Marek