  • Data: 2003-04-12 11:14:02
    Temat: Re: NERWY w oddziale PKO BP
    Od: "Marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niee? Hmmm, to ciekawe kto? Moze w PKOBP panie same decyduja co aktualnie
    > beda robic i tamte 2 leniuchujace akurat tak sobie postanowily?

    a od kiedy kierownik oddzialu na jakim zadupiu decyduje o polityce kadrowej
    banku??? Mam kolege który jest szefem oddzialu i o tym czy dostanie
    dodatkowy etat decyduje centrala, a nie on czy klient

    > Jesli czlowieka, ktoremu nie podoba sie stanie w kolejce kilkanascie minut
    > nazywasz furiatem, to ty chyba jestes wariatem.

    co jeszcze ciekawego napiszesz???, ten gosc nie jest furiatem dlatego ze
    chcial wpłacic kase na konto, tylko dlatego ze sie tak zachował

    > wg ciebie? To ciekawe jakie sa jej obowiazki?

    masz racje przyjmowania wpłat od furiatów to jej obowiązek

    > Nie zrozumiales? Hmmmm...

    no niestety nie

    Marek