eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNERWY w oddziale PKO BPRe: NERWY w oddziale PKO BP
  • Data: 2003-04-12 12:18:49
    Temat: Re: NERWY w oddziale PKO BP
    Od: "GreG" <g...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Marcin Kozłowski" <s...@U...pl> napisał w wiadomości
    news:b78vaa$nk1$1@szmaragd.futuro.pl...
    > Jesli taka sytuacja powtarza sie czesto to powinna byc zatrudniona
    > dodatkowa osoba lub powinno byc takie zadanie przydzielone jednej
    > z pracujacych juz osob, ale nigdy nie mozna
    > > nakazywac ad hoc wykonywania dodatkowych obowiazkow pracownikowi, ktory
    > nie jest do tego odpowiednio przygotowany.

    Oczywiscie ze tak. Zbyt dlugie kolejki irytujace klientow to efekt
    czyjejs niekompetencji. Jesli sprawy kadrowe zalatwia sie w centrali,
    to niech centrala sie dowie o sytuacji w malej placowce i zwolni przede
    wszystkim kierowczke.

    GreG


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1