  • Data: 2003-04-12 12:43:26
    Temat: Re: NERWY w oddziale PKO BP
    Od: "ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Odwracasz uwage od podstawowego problemu jakim jest olewanie przez bank
    > swoich klientow. I moze jest to wina kierowniczki (na ktora sie nikt nie
    > poskarzy, bo jak widze wiekszosc osob w tym watku "nie widzi w staniu w
    > gigantycznej kolejce zadnego problemu), a moze samego prezesa, ktory nie
    > ma czasu na pierdoly, bo i tak swoje zarobi.
    > Facet nie dobija sie do banku przed 8 albo po 18. Jest bardzo zle
    obslugiwany.
    > Aaaale wariat. Nalezy mu sie lekcja polskiej pokory.

    Poważnie podchodząc do tematu :-) wiesz co jest problemem? PIENIĄDZE...
    Plany banku jako całości do zrealizowania określonego wyniku finansowego,
    związane z tym plany zatrudnienie, zwolnień, wymagania sprzedażowe.
    To czy ktoś się będzie darł twarz w małym oddziale czy nie nic nie zmieni,
    bo właśnie prezes, centrala tego banku zaplanowała, że w danym roku będą tam
    pracowały 4 osoby. Koniec. Kierownik takiej placówki nie ma na to kompletnie
    żadnego wpływu. Musi za to otworzyć więcej rachunków niż w danej
    miejscowości mieszka osób :-), bo gdy tego nie zrobi, nie dostanie połowy
    wynagrodzenia.
    Chcesz zmian - ślij pisma do zarządu banku, a on i tak to oleje, bo popatrzy
    w wyniki i zobaczy, że ten odział jest deficytowy i być może właśnie zacznie
    się zastanawiać nad jego likwidacją.
    To nie jest tak, że ktoś musi coś ci dać... da ci wtedy, gdy mu się to
    opłaca.
    A opłaca się likwidować małe placówki, które nie dają dochodu, likwiduje się
    obsługę do progu wytrzymałości zarówno pracowników jak i klientów, by
    zmniejszyć koszty.
    To, że "tester" (ciekawe co testuje ;) ) został źle obsłużony jest faktem,
    tak jak faktem jest, że źle jest obsługiwana znaczna część klientów różnych
    banków w różnych miejscach. No, ale czy to znaczy, że trzeba wszędzie
    wykrzykiwać, że "płacę i mi się należy" ??? Trzeba szanować siebie i
    innych. To podstawowa lekcja.
    Masz pomysł na usprawnienie pracy PKO BP - napisz list do prezesa, najlepiej
    taki, w którym pokażesz mu korzyści finansowe. O... postrasz go, że nie
    będziesz tam więcej wpłacał pieniędzy do Inteligo :-) przestraszy się na
    pewno.
    pozdr.
    A.