-
Data: 2003-04-12 12:43:26
Temat: Re: NERWY w oddziale PKO BP
Od: "ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]> Odwracasz uwage od podstawowego problemu jakim jest olewanie przez bank
> swoich klientow. I moze jest to wina kierowniczki (na ktora sie nikt nie
> poskarzy, bo jak widze wiekszosc osob w tym watku "nie widzi w staniu w
> gigantycznej kolejce zadnego problemu), a moze samego prezesa, ktory nie
> ma czasu na pierdoly, bo i tak swoje zarobi.
> Facet nie dobija sie do banku przed 8 albo po 18. Jest bardzo zle
obslugiwany.
> Aaaale wariat. Nalezy mu sie lekcja polskiej pokory.
Poważnie podchodząc do tematu :-) wiesz co jest problemem? PIENIĄDZE...
Plany banku jako całości do zrealizowania określonego wyniku finansowego,
związane z tym plany zatrudnienie, zwolnień, wymagania sprzedażowe.
To czy ktoś się będzie darł twarz w małym oddziale czy nie nic nie zmieni,
bo właśnie prezes, centrala tego banku zaplanowała, że w danym roku będą tam
pracowały 4 osoby. Koniec. Kierownik takiej placówki nie ma na to kompletnie
żadnego wpływu. Musi za to otworzyć więcej rachunków niż w danej
miejscowości mieszka osób :-), bo gdy tego nie zrobi, nie dostanie połowy
wynagrodzenia.
Chcesz zmian - ślij pisma do zarządu banku, a on i tak to oleje, bo popatrzy
w wyniki i zobaczy, że ten odział jest deficytowy i być może właśnie zacznie
się zastanawiać nad jego likwidacją.
To nie jest tak, że ktoś musi coś ci dać... da ci wtedy, gdy mu się to
opłaca.
A opłaca się likwidować małe placówki, które nie dają dochodu, likwiduje się
obsługę do progu wytrzymałości zarówno pracowników jak i klientów, by
zmniejszyć koszty.
To, że "tester" (ciekawe co testuje ;) ) został źle obsłużony jest faktem,
tak jak faktem jest, że źle jest obsługiwana znaczna część klientów różnych
banków w różnych miejscach. No, ale czy to znaczy, że trzeba wszędzie
wykrzykiwać, że "płacę i mi się należy" ??? Trzeba szanować siebie i
innych. To podstawowa lekcja.
Masz pomysł na usprawnienie pracy PKO BP - napisz list do prezesa, najlepiej
taki, w którym pokażesz mu korzyści finansowe. O... postrasz go, że nie
będziesz tam więcej wpłacał pieniędzy do Inteligo :-) przestraszy się na
pewno.
pozdr.
A.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.04.03 12:49 GreG
- 12.04.03 12:58 GreG
- 12.04.03 13:01 ania
- 12.04.03 13:09 MK
- 12.04.03 13:34 Tomasz Nowicki
- 12.04.03 13:38 Marek
- 12.04.03 13:44 Marek
- 12.04.03 14:49 Maciej Dąbrowski
- 12.04.03 14:55 berdycz
- 12.04.03 15:08 Marek
- 12.04.03 16:57 GreG
- 12.04.03 17:49 MK
- 12.04.03 20:07 Laik
- 12.04.03 20:53 ania
- 12.04.03 22:02 Marek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Promocje w żubrze - i reklamacje.
- Kantor spolecznosciowy w banku
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
Najnowsze wątki
- 2024-06-26 Promocje w żubrze - i reklamacje.
- 2024-06-26 Kantor spolecznosciowy w banku
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego