  • Data: 2003-04-12 11:31:14
    Temat: Re: NERWY w oddziale PKO BP
    Od: "ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > porównanie cokolwiek chybione - te poczty na których są numerki, to takie
    > których jest kilka - kilkanaście czynnych równolegle okienek - i tam
    > przeważnie człowiek nie stoi godzinę żeby wysłać list

    :-) kilka, z reguły jedno do jednej czynności. tzn wpłata/wypłata, listy,
    paczki.
    losujesz bilecik i czytasz na nim.... liczba osób oczekujących ...56 :-)
    I oczywiście wtedy wpadasz w złość, wołasz kierownika poczty i mówisz... ja
    sie na to nie zgadzam, prosze natychmiast ( no nie.. nie proszę,
    powiedziłbyś - żądam) uruchomić dodatkowe okienka. :)

    > gdyby na tej poczcie było czynne tylko jedno okienko - to wtedy po 1-sze
    nie
    > potrzebowałabyś numerków, a po drugie obawiam sie że po chwili mogłabyś
    mieć
    > dość stania w kolejce do jednego okienka , W dodatku wyobraź sobie że
    > widzisz na zapleczu jeszcze kilku pracowników poczty którzy może i coś
    > robią, ale dlaczego nie obsługują kolejki itd

    bo może to "coś" co robią - niepotrzebnego jak ci się zdaje, to obsługa tych
    samych klientów na zapleczu, czyli posortowanie przesyłek, przygotowanie
    worków, może odebranie paczek, przygotowanie listów i przekazów dla
    listonoszy.
    Ja niestety nie wiem jaka jest organizacja poczty, więc nie będę się starała
    pouczać w sposób niegrzeczny kogoś kto tym zarządza.

    I fakt, gdy wchodzę i widzę tłum ludzi, to nawet nie losuję bilecika, ale
    niestety gdy juz naprawdę muszę to po prostu stoję - jak inni klienci przede
    mną. Bo chamstwem według mnie jest wrzaskiem wymuszać sobie lepsze warunki.