    From: Mroziu <m...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Na jakie reformy zdecyduje się koalicja PO - PSL ?
    Date: Mon, 14 Nov 2011 16:59:35 +0100

    On 2011-11-14 13:36, root wrote:
    > Informatyzacja zakładów budżetowych jest niemożliwa do przeprowadzenia
    > jeśli będą ją planował rząd lub owe zakłady, z przyczyn niemożności
    > podejmowania decyzji, przez znających się na rzeczy urzędników,
    > spowodowanej paraliżującym strachem przed zwierzchnikami. Strach ten
    > wprowadził do urzędów nie "drapieżny" PiS jakby można się tego spodziewać,
    > ale późniejsza i obecna ekipa "miłości". Powie ci to "na ucho" każdy
    > urzędnik w tym kraju.
    >
    > Inny wariant jest niemożliwy bo uniemożliwiłby wyższym urzędnikom
> [...]

    Ja w żadnym razie nie zakładam, że informatyzowani będą mieli cokolwiek
    do powiedzenia. W przeciwny razie, to nie ma prawa się udać. A nam
    zależy przecież na sukcesie. Rząd to ma zlecić niezależnej firmie, ona
    ma zrobić audyt jakie są procesy i to skomputeryzować. I ma być dobrze,
    bo nowych zleceń nie dostanie, a kasy do zarobienia jest tutaj mnóstwo.
    My naprawdę jesteśmy 10 lat za murzynami w tej kwestii.

    A co do służby zdrowia, to oni się boją informatyzacji bo brak obiektu
    informacji jest im zdecydowanie na rękę.

    Mroziu