  • Data: 2004-10-11 11:21:41
    Temat: Re: Na pochybel pesymistom -załapałem się
    Od: "yamma" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ckdq0u$bha$1@news.onet.pl...

    > Podstawa prawna?

    Jeśli ci Twoi koledzy zaczęliby robić jakieś brzydkie rzeczy, to za zakłócanie
    porządku publicznego.

    > Wiesz ja to widzę tak - przychodzę, wchodzę do banku, idę do okienka. Na
    > protesty "komitetu kolejkowego" nie reaguję. Jeżeli posunęliby sie do
    > gróźb/reakcji siłowej - wzywam policję.

    Nic byś nie zdziałała bo najzwyczajniej w świecie dysponent _nie_ sprzedałby ci
    lokaty. Czy to tak ciężko zrozumieć? Idź sobie do okulisty bez kolejki i
    zobaczysz co się będzie działo: lekarz na 100% wygoni cię z gabinetu.
    yamma