  • Data: 2004-10-11 12:09:57
    Temat: Re: Na pochybel pesymistom -załapałem si
    Od: "Paweł" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak w hiparmerketach są kolejki do kasy to też je ignorujesz i po prostu
    > sobie pierwszy podchodzisz? Spróbój kiedyś się wepchać:)
    > Imho To kwestia kultury.

    tak, Glenn zawsze chodzi z kilkoma osiłkami i ignoruje wszelkie kolejki dla
    zasady :-)
    żeby tylko pokazać że one jej nie dotyczą

    a ponieważ Glenn tak mocno usiłuje udowodnić brak podstaw prawnych kolejek i
    list kolejowych
    to wystarczy choć minimalnie znać się na prawie by wiedzieć że to nie tylko
    zbiór paragrafów ale również PRZYJĘTYCH NORM ZWYCZAJOWYCH - i taka
    samorzutnie tworząca się kolejka jest właśnie normą zwyczajową - która już
    jest trochę w Polsce zapomniana (na szczęście) ale niemniej jednak lepiej że
    ludzie sami sobie utworzą taką kolejkę niż miałoby się to odbywać na
    zasadach proponowanych przez Glenn - czyli ona przyjdzie z paroma osiłkami a
    ja przyjdę z paroma osiłkami uzbrojonymi w pałki - i wtedy mamy decydowac
    kto pierwszy dojdzie do kasy ????