  • Data: 2004-10-11 12:20:32
    Temat: Re: Na pochybel pesymistom -załapałem si
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to wystarczy choć minimalnie znać się na prawie by wiedzieć że to nie
    > tylko zbiór paragrafów ale również PRZYJĘTYCH NORM ZWYCZAJOWYCH - i
    > taka samorzutnie tworząca się kolejka jest właśnie normą zwyczajową -

    Wiesz " komitety kolejkowe" i ORMOwcy sprawdzający DO, to są "normy
    zwyczajowe" z poprzedniego ustroju.

    > jednak lepiej że ludzie sami sobie utworzą taką kolejkę niż miałoby
    > się to odbywać na zasadach proponowanych przez Glenn - czyli ona
    > przyjdzie z paroma osiłkami a ja przyjdę z paroma osiłkami
    > uzbrojonymi w pałki - i wtedy mamy decydowac kto pierwszy dojdzie do
    > kasy ????

    Ja nie mówię o pałkach i wywoływaniu burd. Ja sie tylko pytam JAK reagowałby
    "komitet kolejkowy" na osoby, które po prostu zignorowałyby jego istnienie i
    czy czasem na przewidywaną reakcję "komitetu" nie ma paragrafów :-)