  • Data: 2004-10-11 11:34:56
    Temat: Re: Na pochybel pesymistom -załapałem się
    Od: "yamma" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ckdqlv$r4m$1@news.onet.pl...

    > Taaak? Ciekawostka - twierdzisz, że pracownik banku nie obsłużyłby klienta,
    > bo nie jest on na liście "komitetu kolejkowego" ? Na jakiej podstawie? Nie
    > ma o tym mowy w prospekcie - tam są dośc jasno określone warunki - mam mieć
    > kasę, DO, opłacić znaczki skarbowe. Nie ma słowa o "komitetach kolejkowych"
    > . Naprawdę czasy Ci sie pomyliły.

    Boszsz...Coś się czepiła tej podstawy prawnej? Kodeks handlowy może być? Tam
    pewnie pisze, że sprzedający ma prawo decydować komu sprzedaje dany towar. Jeśli
    w prospekcie emisyjnym nie jest sprecyzowana organizacja sprzedaży to oznacza,
    że bank we własnym zakresie będzie taką sprzedaż organizował. Jeśli obsługa
    banku zdecydowała się usankcjonować komitety kolejkowe, to możesz się odwoływać
    nawet do Strassburga - i tak nic nie zdziałasz.
    yamma