  • Data: 2004-10-11 12:15:26
    Temat: Re: Na pochybel pesymistom -załapałem si
    Od: "Paweł" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podstawa prawna?

    zakłócanie porządku publicznego

    > Wiesz ja to widzę tak - przychodzę, wchodzę do banku, idę do okienka.

    przychodzisz gdziekolwiek - do banku, kina, supermarketu, teatru, sklepu
    mięsnego, na pocztę
    nagle ze zdumieniem dostrzegasz że kurcze parenaście osób przed Tobą też
    wpadło na ten pomysł - ustawiły się grzecznie w kolejce i każda czeka na
    swoją kolej - Ci ludzie wpadli na ten pomysł trochę wcześniej niż Ty

    i co w takiej sytuacji Glenn robi ?
    bierze osiłków ??

    to musisz być bardzo wesołą osobą - ale pamiętaj że ktoś może kiedyś wynając
    większych osiłków niż Twoi

    > Na protesty "komitetu kolejkowego" nie reaguję.

    > Jeżeli posunęliby sie do gróźb/reakcji siłowej - wzywam policję.

    ech jaka szkoda że tylko w teorii jesteś taka mocna - internet odpocząłby
    przez 48 godzin a Ty mogłabyś sobie to wszystko zweryfikować w praktyce