eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNa pochybel pesymistom -załapałem się › Re: Na pochybel pesymistom -załapałem się
  • Data: 2004-10-11 12:43:43
    Temat: Re: Na pochybel pesymistom -załapałem się
    Od: "yamma" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:ckdt96$sqv$1@news.onet.pl...
    >> Tiaaa...A klienci Inteligo "muszą się upewnić czy dany oddział
    >> obsługuje konta Inteligo" - to też cytat z Wyborczej.
    >
    > Nie śmiałabym się na Twoim miejscu. Jak PKO BP przejęło Inteligo, to po 2
    > miesiącach pani z oddziału nie miała bladego pojęcia co to Inteligo, chciała
    > mi naliczać prowizję od wpłaty na obcy rachunek, a przy wklepywaniu danych
    > do systemu zleciało sie pół oddziału, żeby zobaczyc to cudo i mieli dziwny
    > wyraz twarzy jak zobaczyli, że nie tylko DA się wpłacić, ale jeszcze
    > prowizji się nie pobiera :-)
    >
    >> GW ma wyjątkowo nieudolnych dziennikarzy i najwyraźniej nikt ich w
    >> PKO BP nie lubi bo nawet nie dał do przeczytania procedury
    >> wewnętrznej.
    >
    > Czy procedura przewiduje sankcjonowanie postępowania zgodnie ze zwyczajami
    > "pani z mięsnego" czyli odmowy obsłużenia klienta, który spełnia wszelkie
    > warunki poza członkostwem w samozwańczym "komitecie kolejkowym" ?

    Nie przewiduje bo nie może przewidzieć. Z oczywistych przyczyn (nie każ mi
    wyjaśniać jakich - podpowiem: czysto socjotechnicznych). Powtarzam jeszcze raz:
    nie ma żadnych oficjalnych zaleceń dotyczących komitetów kolejkowych, jest
    natomiast zalecane stworzenie możliwie najsprawniejszej obsługi klientów. To
    chyba oczywiste, że w znakomitej większości oddziałów kierujący sprzedażą
    zdecydowali się usankcjonować (oczywiście umownie) listy kolejkowe - bo to jest
    najrozsądniejsze rozwiązanie. A jeśli przyjdzie jakiś pryszczers-anarchista i
    będzie próbował wepchnąć się bez kolejki, to zostanie stamtąd wyrzucony bo
    zakłóca proces sprzedaży.
    yamma

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1