eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNa pochybel pesymistom -załapałem sięRe: Na pochybel pesymistom -załapałem się
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.tpinterne
    t.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "yamma" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Na pochybel pesymistom -załapałem się
    Date: Mon, 11 Oct 2004 14:43:43 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <ckdva1$15k$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <ckdna7$og9$1@korweta.task.gda.pl> <ckdnsq$l2$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <ckdnvv$t00$1@korweta.task.gda.pl> <ckdof1$4dl$1@inews.gazeta.pl>
    <ckdoor$891$1@news.onet.pl> <ckdpbl$pkr$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <ckdq0u$bha$1@news.onet.pl> <ckdqiq$dqt$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <ckdqlv$r4m$1@news.onet.pl> <ckdrbl$i28$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <ckdrh2$ovu$1@news.onet.pl> <ckds05$11i$1@news.onet.pl>
    <ckdsqe$q99$1@nemesis.news.tpi.pl> <ckdt96$sqv$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: s0cfpi.pkobp.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1097498753 1204 194.242.62.14 (11 Oct 2004 12:45:53
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Oct 2004 12:45:53 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:319586 pl.biznes.wgpw:262635
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:ckdt96$sqv$1@news.onet.pl...
    >> Tiaaa...A klienci Inteligo "muszą się upewnić czy dany oddział
    >> obsługuje konta Inteligo" - to też cytat z Wyborczej.
    >
    > Nie śmiałabym się na Twoim miejscu. Jak PKO BP przejęło Inteligo, to po 2
    > miesiącach pani z oddziału nie miała bladego pojęcia co to Inteligo, chciała
    > mi naliczać prowizję od wpłaty na obcy rachunek, a przy wklepywaniu danych
    > do systemu zleciało sie pół oddziału, żeby zobaczyc to cudo i mieli dziwny
    > wyraz twarzy jak zobaczyli, że nie tylko DA się wpłacić, ale jeszcze
    > prowizji się nie pobiera :-)
    >
    >> GW ma wyjątkowo nieudolnych dziennikarzy i najwyraźniej nikt ich w
    >> PKO BP nie lubi bo nawet nie dał do przeczytania procedury
    >> wewnętrznej.
    >
    > Czy procedura przewiduje sankcjonowanie postępowania zgodnie ze zwyczajami
    > "pani z mięsnego" czyli odmowy obsłużenia klienta, który spełnia wszelkie
    > warunki poza członkostwem w samozwańczym "komitecie kolejkowym" ?

    Nie przewiduje bo nie może przewidzieć. Z oczywistych przyczyn (nie każ mi
    wyjaśniać jakich - podpowiem: czysto socjotechnicznych). Powtarzam jeszcze raz:
    nie ma żadnych oficjalnych zaleceń dotyczących komitetów kolejkowych, jest
    natomiast zalecane stworzenie możliwie najsprawniejszej obsługi klientów. To
    chyba oczywiste, że w znakomitej większości oddziałów kierujący sprzedażą
    zdecydowali się usankcjonować (oczywiście umownie) listy kolejkowe - bo to jest
    najrozsądniejsze rozwiązanie. A jeśli przyjdzie jakiś pryszczers-anarchista i
    będzie próbował wepchnąć się bez kolejki, to zostanie stamtąd wyrzucony bo
    zakłóca proces sprzedaży.
    yamma

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1