  • Data: 2009-11-25 14:30:31
    Temat: Re: Na rynkach zlota dzis niezla ruchawka
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "fatso" <f...@n...com> wrote in message
    news:SQaPm.17659$9h4.13926@newsfe08.ams2...

    > george, wlasnie wystukalismy te $1180 za uncje. Do tego co bylo przedtem,
    > czyli $360 za krugerranda, powrotu juz nie ma.
    > Wlasnie przeczytalem dlugawy artykul. Jesli nalozyc zapasy zlota w Fort
    > Knox
    > na amerykanskie zadluzenie to cena zlota musi wzrosnac do oszlamiajacyh
    > rozmiarow
    > by pozwolic rzadowi USA zbalansowac swoje ksiegi buchalteryjne.
    >
    > Moja kopalenka zlota w Pln Irlandii produkuje tysiac krugow miesiecznie wg
    > ostatnich
    > danych. Ja nic wiecej nie chce od nich tylko tyle, zeby mi co miesiac
> [...]

    tak, tez czytalem porównanie US monetary base z ich "oficjalnymi" zapasami
    zlota... ale jeszcze smiesniejsze jest ze ich monetary base zaczyna byc taka
    jak smieciowy collateral który kupil Fed od prywaciarzy w postaci MBS-ow.
    Wychodzi na to ze cala ta gora zielonych jest zabezpieczona wylacznie
    smieciowymi hipotekami....

    george