  • Data: 2012-12-19 11:42:33
    Temat: Re: Nachalność Idea Banku.
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    maruda wrote:

    > Ubezpieczając się - kupujecie złudzenie. Wolno Wam. Wasze pieniądze i
    > Wasze wybory. Jeśli z tym się zgodzicie, to OK.

    No przecież sam decydujesz.
    Ja też nie ubezpieczam wszystkiego, a jedynie, to
    co wydaje mi się, że wg mojej kalkulacji mnie sie opłaca.

    Nie ubezpieczam (AC) swoich starych samochodów,
    bo z mojej kalkulacji wychodzi, że nie warto.
    Każda większa naprawa jest bliska wartości auta, to wiadomo, że
    lepiej kupic coś nowego.
    Ale kiedy miałem w miarę nowy i stale mi potrzebny
    samochód, to po ocenie ryzyka wyszło mi, że AC kilka lat
    warto płacić. Akurat wtedy na mnie nie zarobili, bo miałem jedną
    naprawę o wartości zbliżonej do zapłaconych składek,
    ale to akurat tylko taki przypadek. Uważam, że warto było
    nawet trochę przepłacić - nawet jeśli było to kupowanie złudzeń.

    W końcu ubezpieczenie to nie klasyczna inwestycja.
    Kupiłem święty spokój.