    From: "RobertS" <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Najniższa kwota zapłacona kartą ?
    Date: Mon, 1 Dec 2008 14:07:32 +0100

    Chyba kazdy "normalny" sprzedawca zaproponowalby rabat w wysokosci
    swojej prowizji i płatność przelewem przy większej kwocie płatności...

    chciałem za auto zapłacić kartą (nieco ponad 60kzł), ale powiedzieli NIE!
    gość nie sciemniał i wyjaśnił, że to z powodu % prowizji, ale dostałem
    jakieś tam gratisy na "otarcie łez" ;-)

    a poza tym to udało mi się (z niemałym trudem) zapłacić za notebooka
    Allekartą 3,2kzł, trud polegał na tym, że 3D secure domagało się "dobrego"
    adresu...ten który wpisywałem zwykle nie działał (pewnie bank go nie
    weryfikował)

    --
    pozdrawiam
    RobertS