  • Data: 2007-11-25 15:59:21
    Temat: Re: No to teraz juz wiecie:))
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Hołda" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:fibvfn$qqh$1@inews.gazeta.pl...
    > Panowie! Chyba się Wam grupy pomyliły. Idźcie na pl.soc.polityka. Tam
    > znajdziecie poklask i uznanie za wylewaną żółć.

    Caly czas watek dotyczy bankowosci, a ze wszystko powiazane jest z polityka
    to trudno...

    > I jeszcze zagadka dla wszystkich użalających się nad losem nieszczęśników,
    > którzy się znaleźli na liście:
    > Dla czego mnie na niej nie ma? Kto zgadnie?

    Mnie tez na niej niema, i co z tego? Skad wiesz w jakich okolicznosciach
    powstaly te dlugi? Wiesz dlaczego czy nie?
    Nauczyli cie by nazywac ich (tych z listy) naciagaczami, oszustami ale slepy
    jestes jak ciebie oszukuje ten co najglosniej klrzyczy "lapac zlodzieja".
    Nie twierdze, ze dlugow nie nalezy splacac, ale nawet mordercow wymienia sie
    tylko z imienia i inicjalu nazwiska... czy osoba majaca dlug 113 zl (na
    policji uznane by to bylo za mala szkodliwosc spoleczna) zasluguje na
    wywieszenie publiczne jej danych - nazwiska, adresu?