  • Data: 2010-02-17 19:36:29
    Temat: Re: Nowa era w bankowości internetowej za sprawą mBanku?
    Od: "mk2010" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od 3 lat posiadam kartę kredytową Visa Gold mBanku z limitem 20.000 zł z
    której jestem zadowolony.

    W grudniu 2009 mBank zaproponował mi kredyt odnawialny na kwotę 20.000 zł
    który w dodatku najniższe oprocentowanie z tytułu posiadanej przeze mnie ww.
    karty. Skorzystałem z niego bardzo szybko. Nie musiałem oczywiście dostarczać
    żadnych zaświadczeń o dochodach, podpisałem tylko ramową umowę kredytową i
    szybko skontaktowałem się z agentem mBanku i uzyskałem go. To wielki plus dla
    mBanku.

    Niestety w styczniu 2010 zachciało mi się zmienić kartę z VG na Visę Platinum.
    Wyczytałem na stronie www, że jedynym warunkiem otrzymania jest zaświadczenie
    o dochodach, które musi być min. 5000 netto. Otrzymałem je bez problemu z
    zakładu pracy i wziąłem się za wypełnianie wniosku o kartę. Niestety system
    wyliczył mi, że nie mam zdolności kredytowej. Telefon do mBanku, rozmowa z
    operatorem - to samo. Dla wyjaśnienia chciałem dodać, że chciałem zrezygnować
    z obecnej karty VG narzecz nowej VP z TAKIM SAMYM LIMITEM. Nic bie dało się
    zrobić.

    A dzisiaj bardzo mnie wkurzył dzisiejszy mail od mBanku, że mogą mi
    zaproponować kredyt gotówkowy w wysokości 20.000 zł.
    Kur..., to mam w końcu tą zdolność kredytową czy jej nie mam. Co wy na to.

    PS.
    Będę jeszcze zakładał w tym miesiącu konto firmowe w mBanku ale stanowczo bez
    kredytu skoro bank nie potrafi wyliczyć poprawnie zdolności kredytowej i nie
    może zastąpić jednej karty kredytowej inną z takim samym limitem a z drugiej
    proponuje drugi kredyt gotówkowy 20.000 zł do obecnego odnawialnego 20.000 zł.
    To jakiś absurd.

    Niezadowolony klient