eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Nowa uniwersalna karta debetowa" do wypłat gotówki z wszystkich kont :-)Re: "Nowa uniwersalna karta debetowa" do wypłat gotówki z wszystkich kont :-)
  • Data: 2010-07-20 11:38:21
    Temat: Re: "Nowa uniwersalna karta debetowa" do wypłat gotówki z wszystkich kont :-)
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4c458229$0$19169$6...@n...neostrad
    a.pl...

    > Zatem jeśli nie policzy się od razu, ile trzeba zwrócić łącznie z
    > odsetkami, to niespłacenie odsetek powoduje dalej oprocentowanie tej
    > niedopłaty.
    >
    > Summa summarum: moje rozważanie było niesłuszne tylko w odniesieniu do
    > kwot transakcji bezgotówkowych - jeśli ich nie brać pod uwagę, trzeba
    > nadpłacać ponad kwotę spłacanego kapitału, bo inaczej nie zostaje on
    > spłacony :-)

    Trudno jest mi dyskutować z dokonanym eksperymentem. Jednakże jeśli Getin
    tak postępuje, to postępuje nieprawidłowo.

    Sugerowałbym złożenie reklamacji z powołaniem się na stosowanie anatocyzmu
    oraz na artykuł 482 kodeksu cywilnego (umowa karty kredytowej nie jest umową
    pożyczki długoterminowej).

    Cały Getin czy inny Provident. Jeśli kiedyś wezmę KISa, a taki sposób
    rozliczania jest rzeczywiście stosowany, na pewno taką reklamację złożę.
    Takie ordynarne wielokrotne kapitalizacje choć nie powodują jakichś
    znaczących strat, co do zasady wołają o pomstę do nieba. O ile to prawda. Bo
    w normalnych bankach to się nie zdarza.