  • Data: 2011-02-02 08:35:38
    Temat: Re: Nowy program gospodarczy PIS
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    XXL wrote:

    > totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):
    >

    > Nieee XXL mówił, ze się nie da i ja mu wierzę. On jak mówi to nie rzuca
    > słów na wiatr i wie co mówi. Będziemy tak długo się zadłużali na emeryturę
    > państwową....

    > No to nie pozostaje wam chłopaki (totus, skippy, sys29, Endriu) nic innego
    > jak utworzyć nową partię polityczną, która jako główne punkty programowe
    > będzie miała maksymalną obniżkę podatków, szybkie zlikwidowanie długu
    > publicznego, likwidację emerytur państwowych i całkowitą wolność
    > jednostki. Następnie zdobycie poparcia ponad 50% społeczeństwa i później
> [...]
    Planowaniem życia to zajmij się w przypadku własnej osoby. Mnie zostaw w
    spokoju. Takich mądrych co mówią co ja mam robić jest wszędzie pełno.
    Jeszcze za to biorą ode mnie pieniądze na to, siłą. Mówiłem tu wiele razy,
    ze nie mam aspiracji tu nic zmieniać. Jest tak jak chce większość.
    Przedstawiam tylko swoje zdanie i zgodnie z nim robię. Minimalizuje swoje
    podatki jak tylko mi się uda. Są tacy, którzy lubią jak ich się ładuje w
    czekoladę i ja szanuje to zdanie. Osobiście tego nie lubię i unikam jak
    mogę.