  • Data: 2011-02-02 08:20:56
    Temat: Re: Nowy program gospodarczy PIS
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik " XXL"

    >> likwidację emerytur państwowych

    hmmmm nie zrozumiałeś
    z totusem piszemy właśnie o wprowadzeniu, bez obłudy, emerytur państwowych
    tj zasiłku emerytalnego
    będzie zależny w prosty sposób od stan państwa

    i jak napisałem tak właśnie jest, tylko w zakłamany sposób bo przy okazji
    dodatkowe pieniądze ludzi są wrzucane w czarne dziury zwane X filarami

    1) pieniądze w ZUS w prosty sposób zależą od stanu państwa. tak było, jest i
    będzie
    2) 60% kasy "w" OFE jak wyżej. skoro wracają jako obligi, to nie ma innej
    opcji
    3) pozostała kasa w OFE... wystarczy popatrzeć na wykres. Toto-Lotek. Za 5
    lat może być jej 2x mnie, 2x więcej.
    Sory 2x więcej nie będzie. Co najwyżej zrobią jakąś średnią rynkową stopę
    zwrotu podobną do lokta czy zusowskiej, ostatecznie nie są filantropami.

    Na coś więcej liczysz w obecnym bądź jakimkolwiek innym systemie?